「水蜜桃」出產喇!

Posted by Anthony 2018/05/12 0 Comment(s)

我是桃太郎!唔講唔知,依家開始已經係「水蜜桃」嘅出產期啦,由今日開始,我將會逐一介紹「水蜜桃」呢樣人見人愛嘅水果。

首先,我地介紹一下最先出爐嘅澳洲水蜜桃!

澳洲水蜜桃在4月開始就可以在市面上見到,由於她們大多在溫室裡培育,會比其他水蜜桃更加早熟。而澳洲嘅溫室採取嚴格嘅生態種植,為水蜜桃提供最好嘅光照同水份,所以種出嚟嘅桃會特別飽滿鮮甜!

 

教教你點分靚水蜜桃喇!同一般水果唔同,因為桃所需嘅日照比較多,所以你會發現唔少桃都會係一邊曬到黃黃地,其實呢個係正常現象!只要桃沒有瘀痕和太多裂紋,就證明佢未過熟,你就會揀到一個爽口好食嘅桃!

 

其次,水蜜桃亦有分唔同甜度,可以係購買之前問清楚店員該水蜜桃的甜度,甜度愈高就愈甜,而一般桃都會有14-17甜度!

 

最後,千奇千奇唔好將水蜜桃放係室溫,因為水蜜桃會在室溫中快速成熟,唔想個桃熟到「爛溶溶」,最好盡快將一個個水蜜桃用保鮮紙包好放落雪櫃啦!

 

我地已經賣緊水蜜桃喇,想揀個靚桃?馬上聯絡我地啦!

Whatsapp/電話:8222 8888

Email :sales@ifruit.hk

#水蜜桃 #多汁鮮甜 #ifruit #水果網購

標籤: 水蜜桃